Handelsbetingelser

Generelt:
Returvarer:
Vi yder 30 dages fuld returret på alle vores produkter, dog skal de returneres i samme stand som de modtages. Det vil sige, varen skal være uden fejl og mangler og i ubeskadiget, original emballage. Fragt refunderes ikke.

Omkostninger:
Vi dækker ikke omkostninger til: arbejdsløn, kørsel osv. i forbindelse med udskiftning af en defekt vare.

REKLAMATIONER (privatkøb)

Reklamationer:
Som udgangspunkt reparerer vi ikke den defekte vare, men sender den til vores leverandør, såfremt varen er omfattet af reklamationsretten i henhold til købeloven. Der skal altid vedlægges købsfaktura.
Såfremt varen ikke findes defekt, skyldes fejlbetjening eller misligholdelse,  afholdes alle omkostninger af køber.

Alle returforsendelser skal ske FRANCO og direkte til BoatEl

Reklamationer/returvarer der ikke er registreret, ved telefonisk henvendelse vil blive sendt retur på modtagers regning.

B2B Reklamationer. (Handelskøb)

Reklamationer:
Ved reklamation, skal der ALTID medfølge kopi af købskvittering, ellers vil reklamationen blive afvist.

Som udgangspunkt reparerer vi ikke den defekte vare, men sender den til vores leverandør. Såfremt varen er omfattet af vores leverandørs reklamationsret/garanti, følger BoatEL denne. I modsat fald træder BoatEl’s  garanti/reklamationsret i kraft. Denne garanti/reklamationsret er på 6mdr. fra fakturadato.
Der skal altid vedlægges købsfaktura.
Såfremt varen ikke findes defekt, skyldes fejlbetjening eller misligholdelse,  afholdes alle omkostninger af køber.

Alle returforsendelser skal ske FRANCO og direkte til BoatEl

Reklamationer/returvarer der ikke er registreret, ved telefonisk henvendelse vil blive sendt retur på modtagers regning.